niedziela, 26 lipca 2015

Wakacje - stylizacje

Nadeszły wakacje, więc czas na nowe stylizacje ^^

Stylizacja najbardziej w moim stylu. Crop top i szorty z wysokim stanem. Jest coś piękniejszego? (tak, jedzenie) Do tego krótkie czarne conversy które są super wygodną opcją na wakacje, czarny kapelusz (możecie taki dostać np. w H&M) i/lub okulary (ja wybrałam Ray Ban Clubmaster). Czarna pojemna torebka na ramię z frędzlami idealnie pasuje do całego stroju. No i żeby nie było pusto na rękach wybrałam czarną rzemykową bransoletkę ze złotą hamsą i koralikami w tym samym kolorze.



Sukienka jest chyba najłatwiejszą częścią garderoby do zestawienia. Tak więc tutaj mamy taką przykładową, uszytą w literę "A" sukienkę w kwiecisto-palmiaste wzory, do tego dobrałam sandałki z łososiowo-rózowymi paseczkami, do których pasuje masełkowa pomadka z NYX i okulary z efektem ombre. Jako biżuterię wybrałam zestaw delikatnych, złotych bransoletek.
Troche dziewczęco, trochę zadziornie - typowa ja :D
Biały, koronkowy bralet i pudrowo-różowa spódniczka świetnie grają z wiankem z drobnymi stokrotkami. Białe conversy są uniwersalne, chyba nie muszę tłumaczyć czemu je tutaj umieściłam ^^
Delikatna, brzoskiniowa pomadka da lekkie nawilżenie ustom w te gorące dni a okulary przeciwsłoneczne ochronią nas przed promieniami UV.

To by było na tyle jeśli chodzi o dzisiaj. Jeśli macie jakieś pomysły odnośnie postów to możecie je zostawić w komentarzach pod postem.
A tymczasem ja zachęcam do obserwowanie i komentowanie mojego bloga :)

Ściskam i całuję,
Nela




4 komentarze: